Întrebări frecvente

Iată răspunsuri la cele mai frecvente întrebări adresate de eroine echipei Perdele de Poveste.
Îți stăm cu drag la dispoziție pentru orice alte întrebări.
Magazinul online Perdele de Poveste este deschis 24 ore și astfel poți plasa comenzi oricând dorești.
Pentru a plasa o comandă, fiindcă ești oaspetele nostru, poți să te plimbi prin Colecțiile magazinului în propriul tău ritm.
Odată ce ai găsit produsele dorite, introduci sau selectezi dimensiunile produselor, adaugi produsele în coș iar apoi doar îți adaugi datele de contact, alegi metoda de plată (Card de Debit / Card de Credit / Ramburs). După ce plata este confirmată îți trimitem un mesaj de confirmare a comenzii prin SMS și\/sau email (în funcție de datele introduse de tine).
Dacă ai întrebări ne poți scrie pe:
e-mail - comenzi@perdeledepoveste.ro
Contactează Perdele de Poveste pe Facebook
Whatsapp Nr: 0040 733 896 233
Ne poti suna la Nr: 0040 733 896 233
Program:
De luni până vineri între orele 09:00 și 22:00, sâmbăta între orele 10:00 și 19:00 și duminica între orele 11:00 și 18:00.
Dacă ai întrebări ne poți scrie pe:
e-mail - comenzi@perdeledepoveste.ro
Contactează Perdele de Poveste pe Facebook
Whatsapp Nr: 0040 733 896 233
Ne poti suna la Nr: 0040 733 896 233
Program:
De luni până vineri între orele 09:00 și 22:00, sâmbăta între orele 10:00 și 19:00 și duminica între orele 11:00 și 18:00.
Pentru mai multe informatii, viziteaza sectiunea Metode de plata
Îți aducem comanda la adresa ta alături de partenerul nostru, SameDay. Găsești mai multe informații despre livrare pe pagina.
Dacă ai întrebări legate de modalitățile de livrare ne poți scrie pe:
e-mail - comenzi@perdeledepoveste.ro
Contactează Perdele de Poveste pe Facebook
Whatsapp Nr: 0040 733 896 233
Ne poti suna la Nr: 0040 733 896 233
Program:
De luni până vineri între orele 09:00 și 22:00, sâmbăta între orele 10:00 și 19:00 și duminica între orele 11:00 și 18:00.
Pentru mai multe informatii, viziteaza sectiunea Metode de livrare
Dacă deții un Card de Credit emis de UniCredit Bank îți recomandăm să apelezi numărul de telefon înscris pe spatele cardului pentru a discuta cu un reprezentant Relații Clienți de la UniCredit despre opțiunile de plată disponibile pentru cardul tău.
Nu ai găsit destule informații? Contactează-ne